25 de mayo de 2013

Valquirias FM #4 R&B

Como ya sabéis, el R&B es mi estilo musical favorito. No tengo un estilo musical definido porque me gusta descubrir cosas nuevas en este aspecto, pero el R&B gana por goleada al resto.

No hace mucho lanzaron una canción de este género que es sencillamente espectacular. Para mejorarla, unieron a las increíbles voces de Ne-yo y Akon el remix de uno de los mejores DJ's de la historia: David Guetta. El resultado no puede menos que ser genial. Aquí os lo dejo, espero que lo disfrutéis ;)

Play Hard - David Guetta ft. Ne-yo & Akon




Come on baby and drop this

Scrub that floor and just mop it
Show these gangsters how you cock block it
Don't care what you got in your pocket
I get the way that you rockin'
Flip that thang thang don't stop it
When I just bang bang and pop it
While the club crowded just watch you (work it out)
Got a gang of cash and it's all thrown out on the bar (now work it out)
And it's going fast cuz I feel like a superstar (now work it out)
And you may not have it, I might just broke the law (now work it out)
It's your time to grab it, now make this whole thing yours (now work it out)
Hey, said us hustler's work is never through
We makin' it 'cause we make it move
The only thing we know how to do
Said it's the only thing we know how to do
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job
Some pressure that we can push
Ladies can't get enough
Got my fitness, I'm looking buff
And all my people with me, I trust
Holdin' down for my suit k
If they askin' you, I'm not guilty
All the thing that I'm guilty of is making you rock with me (work it out)
Got a gang of cash and it's all thrown out on the bar (now work it out)
And it's going fast cuz I feel like a superstar (now work it out)
And you may not have it, I might just broke the law (now work it out)
It's your time to grab it, now make this whole thing yours (now work it out)
Hey, said us hustler's work is never through
We makin' it 'cause we make it move
The only thing we know how to do
Said it's the only thing we know how to do
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job
Hey, said us hustler's work is never through
We makin' it 'cause we make it move
The only thing we know how to do
Said it's the only thing we know how to do
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job
Work hard, play hard
Work hard, play hard.
We work hard, play hard
Keep partyin' like it's your job

2 comentarios:

  1. Yo no tengo ningún estilo musical, me encanta escuchar de todo un poco... pero desde hace un par de años estoy obsesionada con un cantante taiwanes llamado Show Luo <3 jaja

    Esta canción me ha gustado, todavía no la había escuchado..y el videoclip está chulo!

    un besoo

    ResponderEliminar
  2. A mi Akon no me gusta mucho pero Ne-yo me encanta!! ;)

    ResponderEliminar

¿Tienes algo que decir? Por favor, evita spam y spoilers.

Copyright Ana y Alicia. Reseñando libros desde el 9 de marzo de 2013. Con la tecnología de Blogger.

Odinia

Odinia
Futura reina del mundo, lectora y compradora compulsiva, niña perdida, aprendiz de artista, chica disney y loca de los gatos.

Buscar

Twitter

Instagram

Lectores


Lee La casa de nadie

Bloglovin'